dimecres, 12 de desembre del 2012

Ous al plat

La recepta d'avui em transporta a la meva infantesa, quant el meu germà Xavi em va iniciar en les arts de la cuina i em feia fer de pinxe...
Ell, m'explicava com fer els àpats i a canvi, jo fregava els plats!!! Ajajajaja... quin intercanvi mes bo... no???

I un d'aquells intercanvis van ser aquests ous al plat, picantons i saborosos.

Comencem el intercanvi???

Els ingredients per a un plat son:

  • 1 o 2 ous ( a l gust de cadascú)
  • 4 cullerades de sofregit de ceba i tomàquet.
  • 150 gr. de pebrot escalivat
  • 50 gr. de xoriço picant
  • 3 talls de pernil dolç
  • 3 espàrrecs
  • un rajolí d'oli
  • sal.
Anem per feina...
  1. Posar al fons del plat un rajolí d'oli i a sobre el sofregit de ceba i tomàquet.
  2. Afegir el pebrot, el xoriço i el pernil dolç tallat petit. Remenar-ho tot.
  3. Afegir els espàrrecs i fer un forat per posar l'ou.
  4. Posar i salar l'ou i posar al forn a 200º fins que es qualli la clara d'ou i...
Ara... qui rentarà els plats???

Bon Profit!!!


4 comentaris:

  1. Hahahah Ja rentaré jo els plats! Sempre que em deixis seguir gaudint d'aquestes receptes tan bones!! :D

    Molts petons ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta es la vostra cuina i esteu tots convidats quan volgueu...
      Pasa quan vulguis Laia*!!! ;P

      Petonets.
      Lourdes

      Elimina
  2. Quins ous!!! Jo també els faig al plat, però res a veure amb aquests!!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que son tant bons com aquests!!!
      Petonets,
      Lourdes.

      Elimina