dimarts, 20 de setembre del 2016

Arròs amb verdures i ceps

Ja arriba el fred, i amb ell, les ganes de posar el cos a lloc i de treure'ns  els quilos que ens hem posat a sobre aquest estiu.

I l'altre dia, vaig anar a la dietista, i em va proposar una dieta molt variada, amb molta verdura, però menjant pràcticament de tot... i avuí ha tocat aquest arrosset, molt senzill i saborós.
Voleu saber com l'he fet???
Som-hi doncs!!!

Els ingredients per a quatre persones son :
* 3 tasses d'arròs
* 1 ceba tallada a daus petits
* 2 pastanagues tallades a daus
* 1 pebrot verd tallat a daus
* 1 carbassó petit tallat a daus
* 2 tomàquets ratllats
* 1 paquet de ceps (o bolets) secs
* aigua ( 6 cullerots i 1/4 de l. pel remull dels bolets)
* sal i pebre

Anem al lío!!!

1.- Posem a remull els bolets secs amb 1/4 de l. d'aigua ben calenta.
2.- En una paella, fem un sofregit amb totes les verdures i quan ja està quasi fet, afegim els ceps.
3.- Acabem de fer el sofregit i  afegim l'arròs. El rossegem un minut.
4.- Afegim l'aigua de remullar els bolets  i la resta d'aigua ben calenta, rectifiquem de sal i pebre.
5.-Deixem coure uns 18-20 minuts i...

A seguir fent una dieta variada !!!

Bon Profit!!!


4 comentaris:

  1. Jo també he de perdre algun "quilillo" ! Aquest arròs....boníssim!
    Petonets, Lourdes
    Olga

    ResponElimina
  2. que bo..., que bo...!!!. jo també el faré...!!!. Visca el regim ..!!

    ResponElimina
  3. Déu meu!! quina paella més bona!! Me l'apunto pel primer diumenge que tinguem la familia a casa!!

    ResponElimina