diumenge, 4 de desembre del 2016

Filet de porc amb Coca-Cola

Quan vaig decidir de fer un post pels meus companys singles, em vaig topar amb un altra recepta que em va cridar l'atenció, feta amb Coca-Cola i encuriosida, avuí l'hem fet per dinar...ha quedat una carn ben tendra i amb un toc dolcet, que ens hem llepat els dits!!!
Us explico la recepta???
Els ingredients per a quatre persones son :
* 2 peces de filet de porc
* 2 cebes tallades a juliana
* 1 llauna de Coca-Cola
* Sal
* Pebre
* Oli d'oliva verge extra.

Anem per feina!!!

1.- Salpebrem els filets de porc i en una cassola amb oli, el segellem per tots els costats. Reservem
2.- En el mateix oli, posem a sofregir la ceba fins que quedi transparenta.
3.- Incorporem la carn i la Coca-Cola i deixem coure a foc mitjà durant uns 10 minuts.
4.- Retirem els filets i els tallem a rodanxes de mig dit.
5.- Passem tota la salsa per la batedora i el colador xinès.
6.- Posem la salsa i la carn a la cassola, deixar fer xup-xup durant uns 5 minuts i...

Ja podeu gaudir d'una recepta ben senzilla!!!

Bon Profit!!!



Lourdes de Els Fogons de l'Avia Nuri

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada