dimecres, 11 de setembre del 2013

Entremès de Festa Major

A casa, tots em estat vinculats d 'una manera o altre a la festa gran del nostre poble...

El meu germà petit, va sortir molts anys amb el Drac,
El meu germà gran, amb el pas de Sant Bartomeu, el nostre Patró.
El meu nebot gran, primer amb la Moixiganga i desprès amb els Pastorets
El meu nebot petit amb un Drac, que van fer un grup d 'amics.
I la meva cunyada i jo vem ser timbaleres de l'Àliga...

I per algun motiu, la mare, cada any ens feia el dinar de Festa Major, i ningú s 'asentava a taula... ja que estàvem tan rebentats de tanta farra seguida que nomes volíem dormir una estona per agafar la part final de la festa amb totes les forces del mon.

Però aquest any ho ha aconseguit, i ens hem asentat a taula per poder degustar el seu famós Entremès de Festa MAJOR !!!

Comencem???

Els ingredients per un plat d'entremès son:

  • Ensaladilla russa
  • 3 llagostins cuits
  • 2 talls de xorisso
  • 2 talls de fuet
  • 1 tall de pernil ibèric
  • 1 tall de pernil dolç
  • mig ou dur
  • allioli
  • 1 tall de lluç
  • farina 
  • oli
  • sal
Comencem???
  1. Salem el lluç i en una paella amb oli, el fregim pels dos costats i el reservem.
  2. En un plat, posem l'ensaladilla i a sobre, unes cullerades d'allioli.
  3. Al costat, anem posant tot l'embotit, l'ou dur, els llagostins i el lluç, i...
Ho reguem amb un bon cava de la terra!!!

Bon Profit i ... Bona Festa Major!!!



Oh, gloriós Sant Bartomeu
Que de Sitges n'ets Patró
Visca la Festa Major!!!

VISCA!!!

6 comentaris:

  1. Aquest entremès és tan complet que serveix de dinar!!! Fantàstic!

    ResponElimina
  2. ohh que bien que participeis tanto en las fiestas del pueblo, a mí me encantan las del mio.
    el entremes se ve muy rico, y hace de años que no como ufffff.
    un besoteeeeee

    ResponElimina
  3. Amb aquest entremès.......ja no cal res més!!!!!! De cop a les postres!!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que si, Olga... mes que un plat es un platàs!!!!!!!!
      Salut
      Lourdes

      Elimina