dijous, 2 d’agost del 2018

Pasta de llenties amb saltat de xerrys

No us ha passat mai que al dir la paraula "llenties", tothom arrufa el nas???. Doncs a casa, tot sovint passa...
Ja fa dies que, al super, em miro un paquet de hèlixs de llenties... em cridava l'atenció... I al final, vés per on, vaig veure una recepta i em vaig decidir a comprar-les. I aquest n'és el resultat!!!

Us ho explico???

Els ingredients per tres persones son :

* 300 g de hèlixs de llenties
* 1 ceba tallada a daus
* 1 pebrot verd tallat a daus
* 2 alls laminats
* 20 tomàquets xerry tallats per la meitat.
* aigua
* sal
* pebre
* oli d'oliva
* orenga

Anem a fer les "llenties"!!!

1.-  Posem a bullir la pasta, seguint les instruccions del paquet (jo, l'he deixat uns minuts més). Quan estigui cuita, escorrem i l'amanim amb un raig d'oli per que no s'enganxi.
2.- En una paella amb oli, posem a sofregir la ceba.
3.- Quan estigui transparent, afegim l'all i el pebrot i deixem sofregir una estona més.
4.- Tot seguit, incorporem els tomàquets i ho amanim amb sal i orenga.
5.-Saltejem tot plegat, afegim la pasta, remenem i...

A gaudir de les llegums en forma de pasta!!!

Si sou servits, Bon Profit!!!

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada