divendres, 10 de juny del 2016

Salmó amb mostassa i poma






El salmó es una de les meves passions, i sempre procuro buscar noves receptes amb aquest peix...
I avuí, buscant per Sant Google, he trobat una bona combinació... Salmó, ceba, mostassa i poma... i he pensat... pot quedar bé, no???  Doncs si!!!

Comencem!!!

Els ingredients per a quatre persones son :
* 8 lloms de salmó
* ceba caramel·litzada
* mostassa antiga de Dijon
* 1 poma
* Sal
* Oli d'oliva verge extra

Al lío!!!

1.- Posem a escalfar el forn a 200°
2.- En una cassoleta, posem un raig d'oli d'oliva, a sobre, un llit de ceba caramel·litzada  i a sobre, els lloms salpebrats.
3.- Afegim una capa de mostassa de Dijon a sobre del salmó.
4.- Pelem la poma i la tallem a llunes primes.
4.- Posem la poma a sobre del salmó, enfornem durant uns 10 minuts i...

A gaudir de les noves troballes de Sant Google!!!

Bon Profit!!!



Posted via Blogaway



4 comentaris:

  1. El salmó...no és la meva passió però m'ha agradat la recepta que ens has presentat!
    Petonets, Lourdes!
    Olga

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Tens raó. Em vaig deixar la mostassa. L'has de posar entre el salmó i la poma.

      Gràcies. Ara ho rectificaré.

      Elimina