dimecres, 27 de febrer del 2013

Arròs de malalts

Aquesta setmana esta sent d'allò mes dolenta... he agafat una grip intestinal que no em deixa ni de nit ni de dia.
I sort de tenir la mare, que com diu la dita

  "Qui te mare, gran boca bada"!!! 

M'ha cuidat com sempre ho fa... i m'ha fet un arroset de malalts que sort n'he tingut...

Els ingredients per a un bon arroset son:

  • 3 litres d'aigua
  • 1 ceba
  • 1 branca grossa d'api
  • 5 ó 6 alls
  • 3 pastanagues
  • Sal al gust
  • 5 grapadets de arròs

Anem per feina!!!

  1. Posem l'aigua a bullir junt amb la sal.
  2. Mentrestant, pelar i netejar les verdures i quan arranqui el bull afegir-les junt amb l'arròs i els alls.
  3. Deixar coure tot plegat durant uns 30 minuts i...
A recuperar-se aviat!!!

Bon profit i... SALUT!!!


La veritat es que d'aspecte no es gaire maco aquest arròs... però quan s'està malalt aquestes coses son l'únic que entren per la boca... i de bo si que n'estava!!!

4 comentaris:

  1. Quina raó que tens... potser no fa la millor pinta del món, però estic segur que el vas agraïr d'allò més aquest arros...

    A millorar-se ràpid!!

    ResponElimina
  2. Cuida't molt i que et recuperis ràpid! A mi, que diguin el que vulguin, m'encanta aquest arròs, encara que no estigui malalta... per sopar de tan en tan... mmm!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es molt saboros aquest arròs... i si t'el fa la mare encara mes!!!
      Salut i gràcies!!!
      Lourdes.

      Elimina