dijous, 20 de desembre del 2012

Wishlist A merry Xmas

L'entrada d'avui la he vist a un blog i he pensat... perquè no??? Apa doncs apuntem-nos!!!

Doncs resulta, que l'FNAC fa un sorteig per bloggers molt senzill i he decidit de participar-hi.

El sorteig va dirigit a tota persona que tingui un blog i consisteix en fer una llista de desitjos (Wishlist)... desitjos que apareixen a la seva web i que no superin els 2013 € i publicar-ho al blog i aquí està la meva llista, que si ens toques... quins Reis mes macos tindríem!!!

Apa doncs... Anem per feina...

LA MEVA WISHLIST ES...
  1. Sony Vaio SVE1512Y1ES color plata per la meva parella, perquè pugui treballar amb tranquilitat amb el seu programa de pressupostos, que val 899 €                                
  2. PlanB!. Termas per desconectar de la realitat amb la meva parella durant un parell de dies, per un valor de 49,90 €                                                                                    
  3. Nintendo 3DS Blanca + Super Mario 3D Land pel meu pel roig petit, perquè jugui amb el Mario, i val 199,95 €                                                                                           
  4. Nokia Lumia 900 Blanco per mi, per renovar la càmera que porta inclosa i poder fer unes fotos mes xules pel blog, per un valor de 575 €                                                    
  5. Kenwood Heladera IM280 1.5L. Blanca per l'Avia Nuri, perquè es refresqui durant tot l'estiu i la resta de l'any també i que val 66,90 €                                              
  6. Un nuevo libro Electrónico Fnac Touch per la meva nena preciosa, per que segueixi fomentant aquest habit tant maco de la lectura i val 109.90 €                                          
  7. New Super Mario Bros 2 Nintendo 3DS, per completar el pack del meu pel roig, per un valor de 39,95 €                                                                                              
  8. Mejor Manolo per completar el regal de la meva nena preciosa per un valor de 9,49 €
  9. I per últim, Corpus del patrimonio culinario catalán per anar ampliant el blog i com no... comparar el receptari català amb la cuina de l'Avia Nuri!!!, per un import de 38 €

I tot això per un valor total de 1988,09 €

Que us sembla la selecció???

Doncs ara animeu-vos i apunteu-vos a la Wishlist a Merry Xmas de l'Fnac!!!

Bon Nadal a tothom!!!

2 comentaris:

  1. També l'he vist! A veure si m'hi apunto. Tu veig que ja ho tens molt clar, molt!! he he. Bon Nadal, Lourdes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ajajajajajaj... amb la de coses que tenen al Fnac... i la quantía del regal... qualsevol no escolleix!!!
      Apuntat, Marina... i a veure si ens toca!!!
      Petons i Bon Nadal!!!
      Lourdes.

      Elimina