dimarts, 23 de juliol del 2013

Truita d'alberginia

Doncs ja tornem a ser per aquí... desprès d'unes mini vacances, hem tornat a casa amb les piles carregades a fons!!!
I de "souvenir" de les vacances... ens hem portat verduretes del hort del meu germà Xavi i ous de les seves gallines jovenetes, que de tant en tant ens surt algun de dos rovells!!!

 Tot boníssim!!!

Quin goig poder menjar alguna cosa produïda per mans conegudes!!!
I el primer que farem serà una truiteta d'albergínia... que en un tres i no res estarà feta i menjada!!!

Comencem ???

Els ingredients que necessitarem son:

  • 1 albergínia 
  • oli
  • sal
  • 4 ous
Anem per feina!!!
  1. Rentem i tallem l'albergínia a daus petits i la posem a sofregir amb oli i sal a foc mitjà.
  2. Mentre, batre els ous i reservar.
  3. Quan ja esta cuita l'albergínia, afegir l'ou, quallar la truita pels dos costats i...
Ja la tenim aquí!!!

Acabada d'arribar de l'hort del tancat del Mas d'en Puig i conreada pel meu germanet!!!

Bon Profit!!!



10 comentaris:

  1. És curiós com faig sovint truites de carabassó i no n'he fet mai d'albergínies!! les de l'hort estan a punt d'agafar el tamany perfecte per collir-les, i no donarem a l'abast, així que segur que en faré alguna!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eva, t'animo a que les facis... son boníssimes!!!
      Ptns
      Lourdes.

      Elimina
  2. Quina bona pinta Lourdes, segur que estava boníssima!. A mí també m'agrada molt la truita d'albergínia i ara a l'estiu en faig tot sovint.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'agrada de totes maneres l'alberginia!!! i properament les fare farcides... encara que no se com... ;P
      Ptns
      Lourdes.

      Elimina
  3. Ostres Lourdes, benvinguda!!!
    Això és una truita i tota la resta tonteries!!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Amb carbassó a casa l'han fet varies vegades, però amb alberginia mai... em sembla que els ho proposaré als meus estimats amos, meh meh meh!!

    Per cert, ben trobats!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies gatet Nissi!!!
      Digals-hi que te la facin i ja em diras!!!
      Ptns
      Lourdes

      Elimina
  5. Una truita fantàstica! I encara és més bona amb verdures i ous "de casa" :) No sé els anys que fa que no veig un ou de 2 rovells... ufffffffffff! Des que era petita i anàvem a buscar els ous a casa la tia ;D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ajajajaja, a mi em va pasar el mateix amb els ous... quan els vaig veure amb dos rovells.
      Ptns
      Lourdes

      Elimina