dimecres, 26 de juny del 2013

Llibrets de pit de pollastre

I seguint amb els sopars informals, avui farem uns llibrets de pit de pollastre, molt fàcils i gustosos...


I que necessitem???

Els ingredients per a quatre persones son:
  • 2 pits de pollastre (de cada pit de pollastre, han de sortir dos llibrets)
  • 4 talls de pernil dolç
  • 4 talls de formatge cremós
  • farina de galeta
  • sal
  • oli
  • Per acompanyar: patates fregides
I com ho farem???
  1. Obrim els llibrets i els salem lleugerament per dins.
  2. Els farcim amb un tall de pernil dolç i un tall de formatge.
  3. Els tanquem, els salem i els segellem amb farina de galeta, ben arrebossats
  4. Fregim els llibrets amb oli a foc baix pels dos cantons i...
Tachan!!!! ... ja els tenim aquí!!!

Bon Profit!!!




8 comentaris:

  1. Sempre els faig de llom, però aquesta opció també em sembla molt interessant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Son boníssims Mònica, prova'ls de fer i ja m'explicaras que tal.
      Lourdes.

      Elimina
  2. Fa molt temps que no en faig, Lourdes! I ara veient-los me n'has fet venir ganes. Me n'anava al mercat, o sigui que em sembla que en compraré.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada ue t'els hagi recordat... de vegades, les coses que fem dia a dia no semblen tant importants com els plats de festa, i jo crec que son el mes important!!!
      Que et vagin de gust!!!
      Lourdes

      Elimina
  3. Ostres, mira que de llom n'he menjat molts cops però de pollastre mai!! hauré de provar-los, segur que m'encanten!

    ResponElimina
  4. Bona idea el fer els llibrets amb pit de pollastre!!!! Ho provaré!!
    Per cert....al meu blog també m'ha aparegut un missatge com el de dalt....T'aconsello que no hi entris...té pinta de virus...
    Salut i petons!!
    Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, tens raó en aixó de que ter mala pinta... per si de cas... ja l'esborrat.
      Gràcies Olga.
      Salut!!!
      Lourdes

      Elimina