dijous, 10 de gener del 2013

Canelons d'espinacs pel dia de Cap d'any

El dia de cap d'any vem anar a dinar a casa la meva cosina Nuri i l'avia va decidir portar els canelons per tots.
I jo vaig pensar...tornaré a menjar canelons??? bufff... massa teca aquests Nadals... Vull alguna cosa mes lleugera...
I aquest es el plat que em vaig preparar, com alternativa als canelons de l'avia Nuri... uns fantàstics canelons d'espinacs!!!

Així doncs, anem per feina!!!

Els ingredients per a 6 canelons son:
  • 6 plaques de canelons
  • 250 gr. d'espinacs frescos.
  • Un grapadet de panses sense llavors
  • Un grapadet de pinyons
  • Un alls trinxat
  • Salsa beixamel
  • Formatge curat de cabra ratllat
  • Aigua
  • Sal
  • Oli
Comencem???
  1. Per començar, posem aigua i sal al foc i quan arranqui el bull afegir les plaques i coure-les durant l'estona que posa al paquet i estirar-les sobre d'un drap de cuina.
  2. Mentres tant, fer el farciment, sofregint l'all, les panses i els pinyons.
  3. Afegir els espinacs nets i tallats i sofregir fins que estiguin cuits. Rectificar de sal i reservar.
  4. Farcir les plaques de caneló  i posar a la safata del forn.
  5. Afegir la beixamel i empolsinar amb el formatge ratllat.
  6. Posar a sobre uns tallets petitons de mantega, gratinar i...
Bon Profit!!!

Com podreu veure a la foto, la vaixella es diferent a la que utilitzo normalment, i es que son la vaixella i les estovalles de casa de la meva cosina ... :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada